Saturday, 6 December 2008

Under Frost -7'c...


Pg ni kami sekeluarga nk pergi ke pasar ikan kat Sunderland.. Aish dah xpndg kamera dah sebab kurang sihat skit.. Ummi pulak cibuk nk bergambar lg.. memang dah tahap sejuk ni, dah beku mahkluk Allah...


Suhu sekitar -7'celcius.. bawah takat beku ni..



Car nissan primera ni diselubungi oleh air batu.. So Abu Harith kena take time la skit before bertolak, jirus dgn air suam..


Cepaaaat!!!! Masuk dalam kete tu.. jerit Abu Harith..



8 comments:

Unknown said...

kalau cermin ada frost gitu pakai scrape. scrape frost tu dari cermin. biasanya murah je scrape plastik bawah Eur 5. kedai accesori kereta ada jual. big hypermarket pun ada biasanya. kalau pakai air suam takut tak sesuai, cermin tu terkejut perubahan suhu buleh retak pulak.

ummi n hubby said...

oh ye ke.. xde org bgtau pulak kat sini.. ade yg ckp gn deais.. tp lmbt jln je.. pas ni lehla cr scrape tu..

hnyhar said...

na,
ada homework..dtg baytulkifli amik..

MalayConfinementLady said...

grrrr....
sejuk banget!
sini lom snow lagik...

ummi n hubby said...

ya.. nnti na amik.. besnye p becuti..

ummi n hubby said...

lum snow lagik.. nnti lehla main tu.. harap2 anak sihat ms snow tu, kalu x melepas la pulak..

Anonymous said...

sejuuuuuknyeee amni aisshh...huhuuu

ummi n hubby said...

beginilah, oversea katakan... cold sokmo.. hehehe...